We are here to help you optimise your services and adapt to a variety of market situations

We are part of Socjomania

Stages of the Customer Journey

Zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie rozwiązań, które na nie odpowiadają to klucz do sukcesu w…

Read more →

What is Customer Journey Management?

Ścieżka zakupowa klienta składa się z wielu etapów. Na każdym z nich zbiera on określone…

Read more →

Public service design

Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…

Read more →

The Customer Journey for B2B

Firmy B2B zajmują szczególne miejsce na mapie biznesu. Nietrudno natknąć się na oferty zarezerwowane właśnie…

Read more →

Customer Journey for mobile application

Aplikacje mobilne zyskują coraz większą popularność. Nie służą one dziś  wyłącznie do zamawiania przejazdów czy…

Read more →

Ways to improve the customer purchase path

Załóżmy, że potrzebujesz nowego laptopa. Udajesz się więc do najbliższego sklepu i kupujesz pierwszy model,…

Read more →
Read more →
shapes_1

Team of Experts

Our team consists of specialists from a variety of fields, all of which are included in the ecosystem of the service design methodology. These fields range from research, through marketing, knowledge of modern technologies, analyses, to high awareness of familiarity with business models and the ability to facilitate and manage teams and projects. One of our tasks (and our mission!) is to share our knowledge with others.

Let's talk →

Let's talk →