#Customer journey
11 lutego 2021

Customer experience – czym jest i jak nim zarządzać?

Przeczytanie artykułu zajmie Ci 0 minuty

Projekt bez tytułu (1)
Martyna Tarnawska
Digital Innovation Lead

Rekomendowane artykuły

#Sell A Service
27 października 2022

Sprzedajesz usługi? Ma być szybko, dobrze i tanio! Czy aby na pewno?

– Ma być szybko, dobrze i tanio! To chyba najczęściej wyśmiewane oczekiwanie klientów usług na…

Czytaj więcej →
#Service design
11 lipca 2022

Model staff augmentation – jak go wykorzystać w budowaniu zespołów projektowania usług, innowacji i zarządzania zmianą

We wciąż rosnącym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, firmy dostrzegają coraz większą wartość płynącą…

Czytaj więcej →
#Service design
13 czerwca 2022

Materiały o Service Design na kanale YouTube Socjomanii

Znalezienie wolnej chwili na przeczytanie artykułu blogowego nie zawsze przychodzi łatwo. Dlatego właśnie tych, którym…

Czytaj więcej →
shapes_blog

Porozmawiajmy →

Porozmawiajmy →