We are here to help you optimise your services and adapt to a variety of market situations

We are part of Socjomania

What is Customer Journey Management?

Ścieżka zakupowa klienta składa się z wielu etapów. Na każdym z nich zbiera on określone…

Read more →

What is Customer Journey needed for?

Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu niewiele firm szczegółowo analizowało ścieżki zakupowe swoich klientów. Klient dokonywał zakupu…

Read more →

How to create a good customer experience

Powszechnie wiadomo, że dobre pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To od niego zależy, czy…

Read more →

Public service design

Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…

Read more →

Ways to improve the customer purchase path

Załóżmy, że potrzebujesz nowego laptopa. Udajesz się więc do najbliższego sklepu i kupujesz pierwszy model,…

Read more →

Designing logistics services in the spirit of Service Design

Popularność metodyki Service Design nie maleje od kilku dobrych lat. Dzieje się tak dlatego, że…

Read more →
Read more →
shapes_1

Team of Experts

Our team consists of specialists from a variety of fields, all of which are included in the ecosystem of the service design methodology. These fields range from research, through marketing, knowledge of modern technologies, analyses, to high awareness of familiarity with business models and the ability to facilitate and manage teams and projects. One of our tasks (and our mission!) is to share our knowledge with others.

Let's talk →

Let's talk →