Zastanawiasz się, jak wejść do branży service design? Albo jesteś liderem organizacji i chcesz poprowadzić jej strategię w stronę rozwoju usług? Szkolenie połączone z certyfikacją Service Design Practitioner jest przeznaczone dla każdego, kto chce poznać podstawy service design – jako punkt wyjścia do kariery w branży, wsparcie projektów lub podstawa przy doborze zespołów projektowania usług.
Service design jest ważny z ekonomicznego punktu widzenia, jak również z perspektywy społecznej. W krajach wysoko rozwiniętych na branży usługowej opiera się ponad 60% dochodu narodowego, a tendencja ta rośnie.
Sprawia to, że kompetencje projektantów usług są pilnie poszukiwane, a zapotrzebowanie na doświadczonych service designerów będzie w najbliższych latach wzrastać.
Również wewnątrz organizacji, których główna działalność nie opiera się bezpośrednio na projektowaniu usług, coraz częściej stosuje się metodyki service design do rozwiązywania problemów biznesowych oraz optymalizacji procesów. Wśród takich organizacji znajdują się Apple, Google, Spotify czy Uber.
DZIEŃ 1
Podstawy – zaczynamy!
DZIEŃ 2
Eksploracja/Odkrywanie
DZIEŃ 3
Ideacja
DZIEŃ 4
Prototypowanie
DZIEŃ 5
Prezentacja
DZIEŃ 6
Horyzonty – co dalej?
WIARYGODNOŚĆ I UZNANIE
Tytuł „SDN Accredited Service Design Practitioner” potwierdza pomyślne ukończenie uznanego w branży procesu akredytacji, a tym samym Twoje kompetencje w zakresie projektowania usług. Certyfikat możesz zamieścić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych, portfolio i wszelkich innych materiałach promocyjnych, zwiększając w ten sposób swoją wartość na rynku.
WIDOCZNOŚĆ I MIEJSCE NA PUBLIKACJĘ TWOJEJ PRACY
Platforma SDN przyjmuje ponad 200 000 odwiedzających rocznie, z czego 51% każdego dnia to nowi użytkownicy. Twoje najlepsze projekty oraz dane kontaktowe możesz umieścić w profilu SDN, aby potencjalni klienci i pracodawcy mogli łatwo się z Tobą skontaktować. Akredytacja otwiera też dostęp do publikowania case studies i artykułów na platformie SDN Community Knowledge, która pomoże Ci wyróżnić swoje osiągnięcia w społeczności.
CZŁONKOSTWO SDN
Dwuletnie członkostwo SDN obejmuje dostęp do sieci SDN, wydarzeń i cennych zasobów wiedzy, takich jak Touchpoint Journal i Case Study Library.
DEDYKOWANA SPOŁECZNOŚĆ
Wirtualne spotkania organizowane dwa razy w roku pozwalają dzielić się swoimi doświadczeniami i uczyć od innych projektantów usług, akredytowanych przez SDN. Łączenie się praktyków Service Design ułatwiają też dedykowane kanały (Slack, LinkedIn), umożliwiając konstruktywną wymianę doświadczeń w ramach społeczności.
Chcesz dowiedzieć się więcej na temat szkolenia i akredytacji?
Skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na pytania. Szczegóły znajdziesz też tutaj: https://www.sdn-academy.org/course-2022-05-sdpc.