#Realizacje
02 maja 2022

Service Designer Practitioner – szkolenie z akredytacją SDN

SDN

                                               

Przedstawiamy szkolenie z zakresu service design, zakończone międzynarodową certyfikacją, które poprowadzi Katarzyna Młynarczyk (Co-founder, Socjomania) razem z najważniejszą osobą w środowisku – Birgit Mager, zarządzającą Service Design Network, oraz Thomasem Brandenburgiem i Lindsay Keith – ekspertami w obszarach service design i digitalizacji usług.

Zastanawiasz się, jak wejść do branży service design? Albo jesteś liderem organizacji i chcesz poprowadzić jej strategię w stronę rozwoju usług? Szkolenie połączone z certyfikacją Service Design Practitioner jest przeznaczone dla każdego, kto chce poznać podstawy service design – jako punkt wyjścia do kariery w branży, wsparcie projektów lub podstawa przy doborze zespołów projektowania usług.

 

Service design jest ważny z ekonomicznego punktu widzenia, jak również z perspektywy społecznej. W krajach wysoko rozwiniętych na branży usługowej opiera się ponad 60% dochodu narodowego, a tendencja ta rośnie.

Sprawia to, że kompetencje projektantów usług są pilnie poszukiwane, a zapotrzebowanie na doświadczonych service designerów będzie w najbliższych latach wzrastać.

Również wewnątrz organizacji, których główna działalność nie opiera się bezpośrednio na projektowaniu usług, coraz częściej stosuje się metodyki service design do rozwiązywania problemów biznesowych oraz optymalizacji procesów. Wśród takich organizacji znajdują się Apple, Google, Spotify czy Uber.  

Katarzyna Młynarczyk Co-founder, Socjomania

Zobacz program szkolenia:

(lub dowiedz się więcej:  https://www.sdn-academy.org/course-2022-05-sdpc) 

 

DZIEŃ 1
Podstawy – zaczynamy! 

  • Dlaczego Service Design?  
  • Czym jest Service Design?  
  • Planowanie projektu Service Design 
  • Przedstawiamy praktyczny case i budujemy zespoły! 

 

DZIEŃ 2
Eksploracja/Odkrywanie 

  • Ramy projektu 
  • Eksploracja danych wejściowych 
  • Ćwiczenie warsztatowe 
  • Ta sesja obejmie: tworzenie Person, Customer Journey, narzędzia eksploracyjne, teorię, Jam Session 

 

DZIEŃ 3
Ideacja 

  • Prezentacja 
  • Pierwsze ideacje 
  • Ćwiczenie warsztatowe 
  • Ta sesja obejmie: tworzenie zestawu narzędzi – część 1, inne metody tworzenia, myślenie nieszablonowe, tworzenie Jam Session 

 

DZIEŃ 4
Prototypowanie 

  • Prezentacja 
  • Prototypowanie i testowanie  
  • Ćwiczenie warsztatowe 
  • Ta sesja obejmie: prototypowanie i testowanie, tworzenie zestawu narzędzi – część 2, storytelling, przygotowanie prezentacji projektu 

 

DZIEŃ 5
Prezentacja 

  • Prezentacja 
  • Finalny koncept 
  • Ta sesja obejmie: prezentację pomysłów i rezultatów, wkład teoretyczny dotyczący realizacji projektu, przykłady praktyczne i raporty z projektów, sesja feedbacku 

 

DZIEŃ 6
Horyzonty – co dalej? 

  • Wprowadzanie service design a biznes 
  • Wprowadzanie service design a zmiany w organizacji 
  • Ćwiczenie warsztatowe 
  • Wprowadzanie service design a przywództwo w organizacji 
  • Podsumowanie i ostatnie kroki w kierunku akredytacji Service Design Practitioner 

 

Co daje akredytacja Service Design Network?

 

 

WIARYGODNOŚĆ I UZNANIE 

Tytuł „SDN Accredited Service Design Practitioner” potwierdza pomyślne ukończenie uznanego w branży procesu akredytacji, a tym samym Twoje kompetencje w zakresie projektowania usług. Certyfikat możesz zamieścić na swojej stronie internetowej, w mediach społecznościowych, portfolio i wszelkich innych materiałach promocyjnych, zwiększając w ten sposób swoją wartość na rynku. 

 

WIDOCZNOŚĆ I MIEJSCE NA PUBLIKACJĘ TWOJEJ PRACY 

Platforma SDN przyjmuje ponad 200 000 odwiedzających rocznie, z czego 51% każdego dnia to nowi użytkownicy. Twoje najlepsze projekty oraz dane kontaktowe możesz umieścić w profilu SDN, aby potencjalni klienci i pracodawcy mogli łatwo się z Tobą skontaktować. Akredytacja otwiera też dostęp do publikowania case studies i artykułów na platformie SDN Community Knowledge, która pomoże Ci wyróżnić swoje osiągnięcia w społeczności. 

 

CZŁONKOSTWO SDN  

Dwuletnie członkostwo SDN obejmuje dostęp do sieci SDN, wydarzeń i cennych zasobów wiedzy, takich jak Touchpoint Journal i Case Study Library. 

 

DEDYKOWANA SPOŁECZNOŚĆ 

Wirtualne spotkania organizowane dwa razy w roku pozwalają dzielić się swoimi doświadczeniami i uczyć od innych projektantów usług, akredytowanych przez SDN. Łączenie się praktyków Service Design ułatwiają też dedykowane kanały (Slack, LinkedIn), umożliwiając konstruktywną wymianę doświadczeń w ramach społeczności.  

 

 

 

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat szkolenia i akredytacji?

Skontaktuj się z nami – chętnie odpowiemy na pytania. Szczegóły znajdziesz też tutaj:  https://www.sdn-academy.org/course-2022-05-sdpc.  

 

 

shapes_blog

Porozmawiajmy →

Porozmawiajmy →