Z powodzeniem identyfikujemy luki w usługach oferowanych przez organizację i wybieramy kierunki przyszłej strategii biznesowej, aby wypracować rozwiązania i pomóc je wdrożyć.
Dbamy o analizę Twojej aktualnej strategii biznesowej, tak aby zidentyfikować te aspekty, które wymagają poprawy. W ten sposób przygotowujemy się do optymalizacji Twoich rozwiązań i tworzenia nowych produktów i usług – zgodnie z potrzebami Twoich klientów, sytuacją rynkową i dostępnymi nowoczesnymi technologiami.
Bazując na wiedzy i doświadczeniu w kanałach cyfrowych, wykorzystujemy innowacyjną metodologię zwaną netnografią (badania etnograficzne online), aby analizować dane związane z potrzebami i zachowaniami użytkowników w społeczności cyfrowej. Decyzje o wdrożeniu nowych usług podejmujemy na podstawie danych uzyskanych z analiz, wywiadów i innych narzędzi badawczych.
Oczekiwania współczesnych konsumentów ulegają ciągłym zmianom – podobnie jak sytuacja na rynku. Zamierzamy przeanalizować wszystkie punkty styku z marką, aby zoptymalizować doświadczenie klienta i ulepszyć Twoje usługi. Ma to na celu znalezienie luk w obecnych rozwiązaniach, aby zobaczyć, jak można je ulepszyć.
Service Design pomaga nam dostosować usługi do rzeczywistych oczekiwań klientów docelowych. Opieramy się na kluczowych zasadach Service Design i korzystamy ze sprawdzonych narzędzi, aby opracować rozwiązania zwiększające efektywność całej organizacji.
Persony są po to, aby pomóc Ci zrozumieć oczekiwania Twoich klientów. Przeanalizujemy przyzwyczajenia, potrzeby, zachowania Twoich klientów, a także kwestie demograficzne i psychograficzne, tak aby zaprojektować efektywne usługi.
We współczesnej rzeczywistości biznesowej nie ma miejsca na „może”. Nasi eksperci i analitycy netnografii wiedzą, jak wykorzystać dostępne dane do projektowania efektywnych usług i wdrożą szereg praktyk zapewniających optymalne zarządzanie usługami w Twojej organizacji.
Współtworzenie to współpraca wszystkich interesariuszy zaangażowanych w świadczenie usług – w tym klientów i konkurentów. Takie podejście ułatwia tworzenie efektywnych, wszechstronnych procesów. Zamierzamy opracować skuteczne praktyki współtworzenia dla Twojej organizacji, tak aby jak najlepiej wykorzystać potencjał Twojego zespołu.