Ścieżka zakupowa klienta składa się z wielu etapów. Na każdym z nich zbiera on określone doświadczenia, które kształtują jego Customer Experience. Masz ogromny wpływ na to, czy towarzyszące mu odczucia…
Czytaj więcej →Nowo tworzona marka lub niedawno pojawiająca się na rynku, powinna mieć zidentyfikowane spójne i jasne…
Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu niewiele firm szczegółowo analizowało ścieżki zakupowe swoich klientów. Klient dokonywał zakupu…
Powszechnie wiadomo, że dobre pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To od niego zależy, czy…
Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…
Firmy B2B zajmują szczególne miejsce na mapie biznesu. Nietrudno natknąć się na oferty zarezerwowane właśnie…
Nie sposób zaprzeczyć, że usługi turystyczne to dość obszerne pojęcie. Może tu być przecież mowa…