Blog

#Realizacje
23/10/2021

Case Studies | FUHBP Group – marka AirFriends

Nowo tworzona marka lub niedawno pojawiająca się na rynku, powinna mieć zidentyfikowane spójne i jasne…

Czytaj więcej →

Do czego jest potrzebne Customer Journey?

Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu niewiele firm szczegółowo analizowało ścieżki zakupowe swoich klientów. Klient dokonywał zakupu…

Czytaj więcej →

Jak stworzyć dobre wrażenia dla klienta

Powszechnie wiadomo, że dobre pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To od niego zależy, czy…

Czytaj więcej →

Projektowanie‌ ‌usług‌ publicznych‌

Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…

Czytaj więcej →

Customer Journey dla B2B

Firmy B2B zajmują szczególne miejsce na mapie biznesu. Nietrudno natknąć się na oferty zarezerwowane właśnie…

Czytaj więcej →

Projektowanie usług turystycznych dzięki Service Design

Nie sposób zaprzeczyć, że usługi turystyczne to dość obszerne pojęcie. Może tu być przecież mowa…

Czytaj więcej →

Porozmawiajmy →

Porozmawiajmy →