Blog

Projektowanie doświadczenia użytkownika – na czym polega?

Szacuje się, że aktualnie istnieje około 2 miliardów stron internetowych. Liczba ta oczywiście stale rośnie.…

Czytaj więcej →

Service design thinking ecommerce. Czy ma to sens?

Branża e-commerce rozwija się dziś bardziej dynamicznie niż kiedykolwiek. W podobnym tempie zmieniają się oczekiwania…

Czytaj więcej →

Persona w Service Design. Jak wykorzystać to narzędzie?

Service Design to metodyka wykorzystywana do tworzenia nowych usług i optymalizacji istniejących. Co ciekawe, powstała…

Czytaj więcej →

Service Design a Design Thinking. Czym są i czym się różnią?

Service Design i Design Thinking zyskują ostatnimi laty na zarówno na popularności, jak i znaczeniu…

Czytaj więcej →

Customer Journey – co to jest i w czym może pomóc Twojej firmie?

Klienci podejmują szereg różnych działań, zanim zdecydują się na skorzystanie z usług Twojej firmy. Co…

Czytaj więcej →

Porozmawiajmy →

Porozmawiajmy →