Francuskie przedsiębiorstwo, które oferuje szeroki zakres specjalistycznych rozwiązań i usług, ułatwiających realizację projektów budowlanych na każdym etapie inwestycji. Firma jako jeden ze strategicznych kierunków działań zdefiniowała digitalizację.
Rekomenduję zespół Socjomanii jako solidnego partnera w biznesie, eksperta o wysokich kompetencjach strategicznych. Współpracowałam z Socjomanią przy projekcie digitalizacji biznesu w metodyce Service Design. Otwarta postawa wobec oczekiwań biznesu, sprawna organizacja pracy, elastyczność i szybkie reagowanie na zmiany występujące w trakcie trwania projektu pozwoliły na wypracowanie planów i kierunków dla rozwoju organizacji.
Monika Pietrzak, Digital Transformation Manager, Lafarge
Dla lidera branży budowlanej i wykończeniowej, przygotowaliśmy
i przeprowadziliśmy projekt digitalizacji organizacji, którego celem było wypracowanie nowych produktów, usług, a także kierunków zmian. Zaproponowaliśmy 6-miesięczny proces opierający się zarówno o prace audytowe, warsztatowe jak i wdrożeniowe. Podczas procesu pracowaliśmy nad oceną obszarów digitalizacji (wewnętrznych i zewnętrznych)
za pomocą takich narzędzi jak
Service (Gaps) Map, Stakeholders Map, Customer + Employee Journey, nałożeniem planów organizacji i ich priorytetyzacją.
Realizacja była możliwa dzięki powołaniu specjalnego, interdyscyplinarnego zespołu w organizacji, wyznaczenie lidera, ale też zaproszenie klienta do procesu ko-kreacji i oceny rozwiązań oraz prototypów.
Poza zaszczepieniem metodyki service design i podejścia design thinking do kultury organizacji, przejściem pełnego procesu z zespołem Lafarge, wyznaczeniem specjalnych stref do realizacji projektu i zakomunikowaniem wartości pracy w metodyce, stworzono raport z kierunkami strategicznymi. W raporcie podsumowano 226 kierunków strategicznych, z czego 10 przeszło do fazy prototypowania i oceny biznesowej organizacji.