Operator telekomunikacyjny, największy operator komórkowy w Polsce. Z zespołami Orange Socjomania współpracuje od ponad 5 lat, będąc konsultantem w zakresie różnych potrzeb i dostarczania rozwiązań w obszarze problemów biznesowych, szkoleń i wsparcia procesów innowacji.
OPINIA:
Efektywna współpraca z Socjomanią pozwoliła nam w sposób systematyczny uporządkować wiedzę z zakresu zarządzania ścieżkami i doświadczeniami klienta. Jako Orange Polska stawiamy na naszego klienta na pierwszym miejscu ,dlatego też tak ważne jest dla nas propagowanie wiedzy na temat Customer Journey w ramach naszych wewnętrznych struktur. W duchu współtworzenia, razem z Socjomanią, udało nam się wypracować przewodnik, który może zostać wykorzystany przez każdego pracownika, chcącego skorzystać z podejścia Customer Journey i będzie wiedzieć jak to zrobić w efektywny sposób. Taka kolaboracja zawsze poszerza horyzonty. Gorąco polecam!
Adriana Harmoza, Ekspert ds. Rozwoju Pracowników Kultura i Rozwój, Wydział Rozwoju Pracowników i Menadżerów w Orange Polska
W ramach usystematyzowania już istniejącej wiedzy w organizacji, zaproponowaliśmy stworzenie uniwersalnego przewodnika, opisującego dokładne kroki jakie trzeba wykonać, tak aby:
Dodatkowo, uczestnicy warsztatów mieli cykl zdalnych spotkań, które dzięki swojej interaktywności (wykorzystanie narzędzia Mentimeter) pozwoliły w sposób praktyczny przejść przez wszystkie założenia mapowania ścieżki klienta i w pełni zanurzyć się w procesie.
Na podstawie wypracowanego dokumentu przewodnika, każdy z pracowników, który chce pracować w nurcie mapowania ścieżki i doświadczeń klienta wie jak:
1. Przygotować się i zaprojektować ten proces
2. Kogo, kiedy i w jaki sposób zaangażować w proces
3. Wejść „w buty klienta” – czyli zrozumieć jego potrzeby/bolączki/pragnienia