Ringier Axel Springer Polska, w skrócie RASP, jeden z największych wydawców prasy oraz firm mediowych w Polsce. Z organizacją Socjomania współpracuje od 6 lat, dostarczając usługi szkoleniowe, konsultingowe i wspierając w innowacyjnym rozwoju w zakresie nowych wdrażania nowych metodyk strategicznych.
Praca z Socjomanią to czysta przyjemność, pełen profesjonalizm, merytoryka i holistyczne podejście do potrzeb.
Izabela Kowalewska, Kierownik Zespołu Projektów Specjalnych i Patronatów Medialnych
Zespół klienta liczył ponad 30 osób, dlatego mając na uwadze interaktywność ścieżki rozwojowej i zaangażowanie w warsztatową formę szkoleń, zaproponowaliśmy podział na 4 grupy szkoleniowe. Dla każdej z grup odbyły się 4 spotkania z facylitatorami Socjomani:
1. Spotkanie „kick-off” z zespołem klienta – rozpoczynające serię sesji grupowych oraz badające potrzeby RASP.
2. Pierwsza sesja teoretyczna – porządkowała i pogłębiała wiedzę z zakresu mapowania ścieżek klienta.
3. Druga sesja – praktyczna – uczestnicy warsztatu samodzielnie mapowali doświadczenia swoich klientów dla wybranych usług.
4. Trzecia sesja – konsultingowo-mentoringowa, podczas której indywidualnie z każdą grupą, udzielialiśmy strategicznych wytycznych co do dalszej pracy nad ścieżką i doświadczeniami klienta.
Wszystkie spotkania odbywały się w przestrzeni wirtualnej, co pozwoliło na lepszą komunikację i zarządzanie projektem w rozproszonym zespole. Użyte narzędzia do Mentimeter oraz Mural.
Jako efekt końcowy przeprowadzonych warsztatów, know-how RASP oraz doświadczenia Socjomanii, zostało wypracowane spersonalizowane narzędzie, będące szablonem dla mapowania doświadczeń klientów RASP. Unikalną wartością narzędzia jest fakt, że: