– Ma być szybko, dobrze i tanio! To chyba najczęściej wyśmiewane oczekiwanie klientów usług na świecie. Pytanie czy aby na pewno jest ono prawdziwe? Skąd wiemy, czy szybkość wykonania usługi…
Czytaj więcej →We wciąż rosnącym i dynamicznie zmieniającym się otoczeniu biznesowym, firmy dostrzegają coraz większą wartość płynącą…
Znalezienie wolnej chwili na przeczytanie artykułu blogowego nie zawsze przychodzi łatwo. Dlatego właśnie tych, którym…
Zrównoważony rozwój firmy (ang. sustainability), a więc taki, który bierze pod uwagę wpływ jej działalności…
Przedstawiamy szkolenie z zakresu service design, zakończone międzynarodową certyfikacją, które poprowadzi Katarzyna Młynarczyk (Co-founder, Socjomania)…
Wyzwanie z którym z którym zgłosił się Dział Projektów Specjalnych RASP dotyczyło pracy nad doświadczeniem…
Jednym z głównych czynników wpływających na sukces firmy jest wysoki stopień lojalizacji klientów. Badania pokazują,…
Nasi facylitatorzy rozwijali się na zagranicznych studiach i kursach w Barcelonie (Design Thinkers Academy), Londynie (Hyper Island) i Helsinkach (Laurea University of Applied Sciences). Od tamtego momentu, planując strategię, warsztaty, czy projektując nowe rozwiązania, wykorzystujemy elementy tej metodyki. Wierzymy, że taki sposób działania najlepiej odpowiada na potrzeby współczesnego rynku.
Katarzyna Młynarczyk (CEO Socjomanii) jest współzałożycielką polskiego oddziału Service Design Network i Stowarzyszenia Service Design Poland.
Dowiedz się więcej →