Zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie rozwiązań, które na nie odpowiadają to klucz do sukcesu w każdej firmie – niezależnie od branży. Jednym z najbardziej skutecznych narzędzi, które pozwoli Ci poznać…
Read more →Ścieżka zakupowa klienta składa się z wielu etapów. Na każdym z nich zbiera on określone…
Jeszcze kilka-kilkanaście lat temu niewiele firm szczegółowo analizowało ścieżki zakupowe swoich klientów. Klient dokonywał zakupu…
Powszechnie wiadomo, że dobre pierwsze wrażenie robi się tylko raz. To od niego zależy, czy…
Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…
Załóżmy, że potrzebujesz nowego laptopa. Udajesz się więc do najbliższego sklepu i kupujesz pierwszy model,…
Popularność metodyki Service Design nie maleje od kilku dobrych lat. Dzieje się tak dlatego, że…
Our facilitators mastered their skills by participating in studies and courses abroad, e.g. in Barcelona (Design Thinkers Academy), London (Hyper Island) and Helsinki (Laurea University of Applied Sciences). Since then, we’ve been using elements of those methods when planning our strategy, designing workshops and new solutions. We believe this is the best way to respond to contemporary market needs and requirements.
Katarzyna Młynarczyk (CEO at Socjomania) is a co-founder of the Polish branch of Service Design Network and the Service Design Association in Poland.
Read more →