Positive customer experiences are worth their weight in gold today, and more and more companies are realizing this. At the same time, the purchasing process of a modern consumer is…
Read more →Zrozumienie potrzeb klienta i opracowanie rozwiązań, które na nie odpowiadają to klucz do sukcesu w…
Ścieżka zakupowa klienta składa się z wielu etapów. Na każdym z nich zbiera on określone…
Potrzeby współczesnych ludzi bardzo dynamicznie się zmieniają, a ich wymagania wobec różnego rodzaju usług są…
Firmy B2B zajmują szczególne miejsce na mapie biznesu. Nietrudno natknąć się na oferty zarezerwowane właśnie…
Aplikacje mobilne zyskują coraz większą popularność. Nie służą one dziś wyłącznie do zamawiania przejazdów czy…
Załóżmy, że potrzebujesz nowego laptopa. Udajesz się więc do najbliższego sklepu i kupujesz pierwszy model,…
Our facilitators mastered their skills by participating in studies and courses abroad, e.g. in Barcelona (Design Thinkers Academy), London (Hyper Island) and Helsinki (Laurea University of Applied Sciences). Since then, we’ve been using elements of those methods when planning our strategy, designing workshops and new solutions. We believe this is the best way to respond to contemporary market needs and requirements.
Katarzyna Młynarczyk (CEO at Socjomania) is a co-founder of the Polish branch of Service Design Network and the Service Design Association in Poland.
Read more →